Celem projektu był wzrost dostępności do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej.
Dofinansowanie projektu z UE: 224 564,76 zł
Projekt pn. „Przedszkole nr 3 w Piastowie wyrównujące szanse edukacyjne oraz przyjazne dzieciom ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi.” został zrealizowany w latach 2018-2019 ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Pod działanie 10.1.4 Edukacja Przedszkolna.
Wartość całkowita projektu: 281 386,76 zł
Wartość dofinansowania: 224 564,76 zł
Głównym celem projektu był wzrost dostępności do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej poprzez zapewnienie dzieciom z niepełnosprawnościami odpowiednich warunków do edukacji i zabawy oraz możliwości specjalistycznej terapii i integracji z dziećmi zdrowymi. Cel ten został zrealizowany poprzez doposażenie sal oddziałów integracyjnych, sali SI oraz placu zabaw w pomoce dydaktyczne oraz sprzęt niezbędny do realizacji zajęć wspomagających deficytowe obszary sfery rozwoju dzieci z niepełnosprawnościami oraz wpływających na ich komfort i bezpieczeństwo. Zorganizowano i przeprowadzono zajęcia specjalistyczne z uwzględnieniem zindywidualizowanych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych.Ponadto poprzez realizację szkoleń/kursów oraz studiów podyplomowych nastąpiło
wzmocnienie kwalifikacji i umiejętności kadry pedagogicznej do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym szczególnie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz w zakresie współpracy z rodzicami.
RPMA. 10.01.04 – IP.01-14-e157/20
Termin realizacji projektu – 01.01.2021- 30.06.2022
Wartość całkowita projektu: 405 256,81 zł
Wartość dofinansowania: 323 856,81 zł
Cel projektu: wzrost dostępności do wysokiej jakości edukacyjnej przedszkola poprzez dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami i realizacja dodatkowych zajęć specjalistycznych umożliwiających dzieciom i nauczycielom udział w wychowaniu przedszkolnym poprzez wyrównywanie deficytu wynikającego z niepełnosprawności i kwalifikacji kadry przedszkola do pracy z dziećmi w tym z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz w zakresie współpracy z rodzicami.